torek, 3. april 2018

Vijola



Ozadje sem naredila z distress oxide. Po senčenju sem malo pošpricala z vodo in posušila z grelno pištolo. Dodala sem bel izrez od Memory box in izrez voščila od Najlepšega para.
Za piko na i, še nekaj seguinov.


Voščilnica je odšla k Danici, ki je praznovala marca.
Lovim še zadnje minute izziva CRAFT-alnice, kjer želijo samo izreze.


To je to.

Imejte se lepo.



Izzivi: 
CRAFT-alnica : izziv#207:IZREZI
galerija meseca aprila - Najlepši par( pravokotniki z šivi, mini voščila, vse najboljše 3)


9 komentarjev:

  1. zelo lepo si jo izdelala in izbrala lepe barve. Hvala za to lepotičko, ki je prišla k meni ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako čudovito ozadje! Zelo mi je všeč...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ozadje in bel cvet tako lepo pride do izraza. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si se poigrala z oxidi na ozadju in z izrezi na celi voščilnici.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa. Na krasno ozadje lepo paše nežen beli izrez in enostaven napis.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico s čudovitim ozadjem si naredila :-)) Krasno si se poigrala z izrezi.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, kolk je pa krasna. Čudovito ozadje ti je uspelo in zelo mi je všeč, da nisi pretirala z izrezi, ki bi ozadje povsem zakrili. Tokrat te še zadnjič pozdravljem kot gostujoča na CRAFT-alnici. Keti

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa. Všeč mi je izbira barve.

    OdgovoriIzbriši
  9. Imenitna je Renata, pa tista, ki je polepšala moj rojstni dan tudi :-) Hvala zanjo, tako lepo krasi moj ustvarjalni kotiček.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši