nedelja, 15. januar 2017

Malo mešano



Leto je naokoli, rojstni dnevi se obračajo na novo.
Tako je tudi v redu, naj jih bo čim več.
To voščilnico sem naredila za Duši, ki je praznovala na prvi novoletni dan.


Druga je za kofetarico Vlasto.


Ta pa za Jožico, prav tako kofetarico.


Z vijoličnim distressom sem senčila z stencil šablono.
Odtisnila sem Tinino voščilo, in za konec pošpricala z mešanico vode in perfect pearls prahom.
Na sliki, ne ne vidi ravno prav, čeprav sem telovadila z aparatom.


In še ena moška.


Lepim jo na izziv:

Grea Iimpressions januar 2017 - barvna kombinacija


To je to.

Imejte se lepo.




Objavo lepim v :
Tinino galerijo meseca januarja - rezalne šabloni in štampiljki NP
Grea Iimpressions januar 2017 - barvna kombinacija
TTCRD - AG






20 komentarjev:

  1. Lepa zbirka,moška mi je pa še posebej simpatična.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne rojstnodnevne si naredila. Še posebno mi je v oči padla tista s čipko. Pri voščilnici za moškega pa si se super poigrala s številkami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse so mi krasne...z barvami si spretna, da je pravo veselje!

    OdgovoriIzbriši
  4. U, super ozadja prav pri vseh! Se posebej mi je pa vsec moska. S svojim krasnim venckom pa si me spomnila, da ze dolgo nisem posegla po njem ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite rojstnodnevne voščilnice so nastale pri tebi. Je bilo kar nekaj dela ane?
    Moške voščilnice so večna dilema, ti si jo super naredila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Raznolike in lepe rojstnodnevne voščilnice si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so - vse po vrsti! Tisti dve za kofetarici si predstavljam kot podlago - prtiček za slastno in dišečo kavico. Pri moški mi je pa tako zelo všeč postavitev in vse dodane številke - ob priliki te bom posnemala :-) Lahko? Snegca pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. joj, kako si pridna. Same lepotičke in tako zelo različne. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  9. Novo leto, novi začetki, novi rojstni dnevi - ja kar veliko "novosti":). Ti si svojim kofetaricam dala simpatične voščilnice (tista s čipko na eko mi je zelo všeč) in pa seveda zanimiva moška. Naredila pa si tudi lepa barvita ozadja - zelo optimistična:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card, thanks for sharing with Inspiration Destination. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi meni je v oči padla ta krasna čipka, pa moška ideja s številkami....ja ja, bo kaj za ponucat, če bom krvavo rabila in če pozabim kje sem to videla, kar zakriči, da pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa serija voščilnic....tudi meni je takoj padla v oči dobra ideja za moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  13. ena lepša kot druga, supersko!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepe so vse o tem, ni dvoma .... a mene bi kupila s čipko :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. vau, super lepe so vse po vrsti in krasna ideja pri moški!

    OdgovoriIzbriši
  16. Uf, pa mi je le uspelo prisopihati do tebe. :-) Ne glej na uro! Jutri bom spet kot zombi... Vse voščilnice so čudovite. Kupila pa si me z moško v modri barvi. Krasna ideja s številkami. Ukradem ob priliki. :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Another great entry for our color challenge! Thank you for participating in our challenge over at Great Impressions

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasne barvite rojstnodnevnice. Še posebej sta me navdušili elegantna bela čipka in modra moška, kjer si se poigrala s številkami. Fantastično ozadje in ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Gorgeous collection of cards! Love what you created for our Color Challenge! Thank you for joining our Great Impressions Color Challenge this month.
    Ruza
    Ruza's Craft Corner

    OdgovoriIzbriši