četrtek, 30. junij 2016

Stencil Bokeh




Pri tej voščilnici sem uporabila Tinino šablono Bokeh.
 Dodala sem še napis iz kompleta vse najboljše 1N, iz Ustvarjalnega dotika.
Osrednji del sem izrezala z rezalno šablono pravokotniki z šivi od Najlepšega para.


Voščilnica je odpotovala k Valeriji, ki danes praznuje.



To je to.
Imejte se lepo.




Izziv:
Galerija meseca junija - Najlepši par

10 komentarjev:

  1. zelo so mi všeč te pisane pike ... super lepa voščilnica :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno tile mehurčki v mavričnih barvah preletavajo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa in pisana, kot poletni dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav simpatične voščilnice ustvarjaš s stencil šablonami.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako je lepo pisana. Mi je takoj padla v oči.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetovno si uporabila šablono za bokeh... prekrasna voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako je tole lepo, krasna ideja s pikami!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svetovno! Super si uporabila šablono in izbrala krasne barve. Vrhunski CAS izdelek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Enostavna in čudovita.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši